24

صارفین کی عمر جاننے کیلئے فیس بک انتطامیہ نے نیا طریقہ اپنا لیا

اب فیس بک اپنے صارفین کی اصل عمر بھی جان لے گا، اس کام کا مقصد کم عمر صارفین کو سائن اپ کرنے سے روکنا ہے جس کیلیے جدید ٹیکنالوجی استعمال کی جائے گی۔
یہ تسلیم کرتے ہوئے کہ 13 سال سے کم عمر کے لوگوں کے اکاؤنٹس کا پتہ لگانا اور ہٹانا آسان نہیں ہے، فیس بک انتظامیہ نے کہا ہے کہ وہ 13 سال سے کم عمر کے صارفین کو اپنی عمر کے بارے میں جھوٹ نہ بولنے پر راضی کرنے کے طریقے تلاش کر رہا ہے جس کے تحت مصنوعی ذہانت (Artificial Intelligence )ٹیکنالوجی کااستعمال کیا جائے گا۔
ذرائع کے مطابق فیس بک اور انسٹاگرام گزشتہ 13سال سے کم عمر کے لوگوں کے لیے نہیں بنائے گئے تھے، لہٰذا کمپنی اب کم عمر صارفین کو سائن اپ کرنے سے روکنے کے لیے نئے طریقے بنا رہی ہے۔
فیس بک پر یوتھ پروڈکٹس کے وائس پریذینٹ نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ کہ ہم کم عمر صارفین کے کھاتوں کو تلاش کرنے اور ہٹانے کے لیے اے آئی تیار کر رہے ہیں اور لوگوں کی عمروں کی تصدیق کے لیے نئے حل نکال رہے ہیں۔
فیس بک آپریٹنگ سسٹم (او ایس) فراہم کرنے والوں، انٹرنیٹ براؤزرز اور دیگر فراہم کنندگان کے ساتھ بھی کام کر رہا ہے تاکہ وہ ایپس کو قائم کرنے میں مدد کے لیے معلومات شیئر کر سکیں کہ آیا کوئی مناسب عمر کا ہے۔
ان کا کہنا ہے کہ بہت سے لوگ دلیل دیتے ہیں کہ کسی کی عمر معلوم کرنا بہت مشکل ہے کیونکہ کوئی بھی اپنی تاریخ پیدائش غلط طور پر اندراج کرسکتا ہے اس لیے اے آئی کا استعمال کیا جائے گا۔
انہوں نے کہا کہ سرکاری آئی ڈی تک رسائی اس لحاظ سے مختلف ہوتی ہے کہ آپ دنیا میں کہاں رہتے ہیں جیسا کہ آئی ڈی میں موجود معلومات جیسے سالگرہ، لوکیشن، کس طرح کے پوسٹ لائک کیے جارہے ہیں، کس عمر کے لوگوں سے دوستانہ ہے اور کون سے پوسٹ شیئر کی جارہی ہے، اس سے متعلقہ صارف کی عمر معلوم کرنے میں آسانی ہوگی۔
فیس بک نے کہا کہ کچھ کو شناختی کارڈ تک رسائی حاصل ہے لیکن جب تک وہ سفر کرنے کا انتخاب نہ کریں وہ تب تک اس کے متحمل نہیں ہو سکتے۔ درحقیقت شناختی رسائی کی کمی دنیا بھر میں غیر محفوظ کمیونٹیز کو متاثر کرتی ہے خاص طور پر نوجوان خواتین کے لیے یہ سخت نقصاندہ ہے۔
فی الحال جب لوگ اکاؤنٹ کے لیے سائن اپ کرنے کے لیے فیس بک ایپس کھولتے ہیں تو ان سے ان کی سالگرہ کے لیے کہا جاتا ہے۔ اسے ایج اسکرین کہا جاتا ہے۔ لیکن کسی کی عمر کی توثیق کرنا اتنا آسان نہیں جتنا اسے لگتا ہے۔ اگرچہ ہماری صنعت میں ایج اسکرین عام ہیں، لیکن نوجوان اپنی عمر کو غلط انداز میں پیش کرتے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں